niedziela, 8 lipca 2007


Nowy chłopak Britney Spears, którego poznała na odwyku, postanowił opowiedzieć publicznie o swoim związku z piosenkarką. John Sundahl pochwalił się między innymi, że Britney traktuje go bardzo poważnie. Ostatnio pomogła mu dojść do siebie po przebytej operacji jelita:

Gdy byłem w szpitalu, siedziała obok mnie i trzymała za rękę przez całą noc. Śpiewała mi i nuciła, podczas gdy ja byłem praktycznie nieprzytomny. Uwielbiam z nią przebywać. Jest słodka, opiekuńcza i jest dobrą matką.

John powiedział, że po wyjściu z kliniki Promises w Malibu, Britney go odnalazła i zaczęli się regularnie spotykać. 38-letni Sundahl twierdzi, że jego romans z Britney pokrzyżował plany Kevina Federline'a, który zamierzał wezwać go jako świadka zeznającego przeciwko Britney.

Brak komentarzy: