piątek, 6 lipca 2007


Gwiazda Harry Pottera, Daniel Radcliffe, wyznał, że lubi uprawiać seks z dziewczynami, które są nim zainteresowane wyłącznie z powodu jego sławy. 17-letni aktor z rozbrajającą szczerością wyznał, że jest zbyt młody, by wiązać się z kimś na poważnie i lubi wykorzystywać swoje fanki:

Nie przeszkadza mi to, że dziewczyny idą ze mną do łóżka dlatego, że jestem sławny. Mam 17 lat. Mam to gdzieś.

Oczywiście, jeżeli chciałbym związać się z kimś na poważnie, nie chciałbym dziewczyny, której podobam się tylko dlatego, że jestem aktorem. Ale ponieważ nie interesuje mnie nic poważniejszego, zupełnie mi to nie przeszkadza.

Daniel powiedział też, że wyrzuciłby z łóżka dziewczynę, która podczas stosunku nazwałaby go "Harry"...

Gość jest przezabawny. Zaczynamy go lubić.

Pokażcie nam kogoś, kogo popularność nie pozbawiła choć części zahamowań i dobrego smaku.

Brak komentarzy: