środa, 4 lipca 2007

Hilton


Paris Hilton umieściła na stronie internetowej oficjalny list do swoich fanów (są jeszcze tacy?):

Witajcie wszyscy. Właśnie wróciłam z wakacji na Maui, których bardzo potrzebowałam. Było pięknie i relaksująco. Ale dobrze jest być z powrotem w domu. Chciałam wszystkim wam podziękować za listy, w których okazujecie mi wsparcie i miłość. Robię wszystko, by odpowidzieć każdemu w liście. Ta wiadomość jest do wszystkich moich fanów, którzy mnie wspierają.

(Jak ona się nie wstydzi nazywać ludzi czytających jej stronę swoimi "fanami"?)

Bardzo chciałabym, żebyście wiedzieli, że zamierzam uaktualnić mój profil na Myspace i pisać tam, bo nie robiłam tego przez jakiś czas. Ostatni miesiąc natchnął mnie do zrobienia kilku ekscytujących projektów, więc będe was informować na bieżąco.

Pamiętajcie, żeby być odpowiedzialnymi kierowcami! Czekam na wasze listy. Kocham was i miejcie wszyscy niesamowite wakacje!

Brak komentarzy: